harcerze z Hufca ZHP Starachowice organizuja dostepny dla wszystkich konkurs fotograficzny.
Ponizej wycinek z regulaminu.
REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
„MOJA LUBIANKA”
„MOJA LUBIANKA”
1.2 Organizatorami Konkursu są Komenda Hufca ZHP Starachowice z siedzibą w Starachowicach,
ul. Harcerska 4, 27-200 Starachowice oraz Starostwo Powiatowe w Starachowicach.
1.3 Przyjmowanie fotografii wraz ze zgłoszeniem konkursowym trwa od 23 czerwca 2012 do 1 września 2012 r.
1.4 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów określonych w pkt. 1.3.
1.5 Zdjęcie musi być wykonane w obszarze przyległym do zbiornika wodnego „Lubianka” w Starachowicach.
1.6 Hasło przewodnie Konkursu brzmi „Moja Lubianka”
1.7 Celem Konkursu jest wzbudzenie zainteresowania bogactwem przyrody i krajobrazu z punktu widzenia wody, która jest wszędzie, nawet w nas samych.
ul. Harcerska 4, 27-200 Starachowice oraz Starostwo Powiatowe w Starachowicach.
1.3 Przyjmowanie fotografii wraz ze zgłoszeniem konkursowym trwa od 23 czerwca 2012 do 1 września 2012 r.
1.4 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów określonych w pkt. 1.3.
1.5 Zdjęcie musi być wykonane w obszarze przyległym do zbiornika wodnego „Lubianka” w Starachowicach.
1.6 Hasło przewodnie Konkursu brzmi „Moja Lubianka”
1.7 Celem Konkursu jest wzbudzenie zainteresowania bogactwem przyrody i krajobrazu z punktu widzenia wody, która jest wszędzie, nawet w nas samych.
2. UCZESTNICY KONKURSU I JEGO PRZEBIEG
2.1 Konkurs skierowany jest do wszystkich chętnych w trzech przedziałach wiekowych:
a) dzieci szkół podstawowych,
b) młodzież szkół gimnazjalnych i szkół ponadgimnazjalnych,
c) studenci, starszyzna, pełnoletni instruktorzy oraz seniorzy zrzeszeni w ZHP
2.2 Osoby, które nie ukończyły 18 lat, mogą wziąć udział w Konkursie za zgodą rodziców lub innych przedstawicieli ustawowych. Zgoda ta obejmuje również zgodę na postanowienia Regulaminu,
w tym w szczególności na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika Konkursu oraz warunki licencji
na korzystanie przez Organizatora z fotografii nadesłanych przez Uczestników.
2.1 Konkurs skierowany jest do wszystkich chętnych w trzech przedziałach wiekowych:
a) dzieci szkół podstawowych,
b) młodzież szkół gimnazjalnych i szkół ponadgimnazjalnych,
c) studenci, starszyzna, pełnoletni instruktorzy oraz seniorzy zrzeszeni w ZHP
2.2 Osoby, które nie ukończyły 18 lat, mogą wziąć udział w Konkursie za zgodą rodziców lub innych przedstawicieli ustawowych. Zgoda ta obejmuje również zgodę na postanowienia Regulaminu,
w tym w szczególności na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika Konkursu oraz warunki licencji
na korzystanie przez Organizatora z fotografii nadesłanych przez Uczestników.
3. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W KONKURSIE
3.1. Zgłoszenia do Konkursu będą przyjmowane od 23 czerwca 2012 r.
3.2 Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 września 2012 r. fotografii pocztą tradycyjną lub dostarczenie osobiście, wraz z formularzem zgłoszeniowym na adres:
Komenda Hufca ZHP Starachowice
Ul. Harcerska 4
27-200 Starachowice
z dopiskiem „Moja Lubianka”
3.1. Zgłoszenia do Konkursu będą przyjmowane od 23 czerwca 2012 r.
3.2 Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 września 2012 r. fotografii pocztą tradycyjną lub dostarczenie osobiście, wraz z formularzem zgłoszeniowym na adres:
Komenda Hufca ZHP Starachowice
Ul. Harcerska 4
27-200 Starachowice
z dopiskiem „Moja Lubianka”
wiecej informacji znajdziecie na stronie Hufca ZHP Starachowice pod linkiem ''Moja Lubianka''
Źródło: http://starachowice.zhp.pl/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz